JellyPages.com

Tuesday 23 October 2012

My Dearest Friend..

Assalamualaikum..



actually aku tak tahu nak type ape. no idea. tapi aku nak meluahkan satu benda nie. hati aku terasa sakit sangat. sakit hati dengan perangai orang. sakit hati dengan perangai kawan aku. bestfriend aku sendiri. tu laa.. aku ta nak contact dengan dia. aku ta nak hipokrit dgn dia. aku ta nak bila cakap dengan dia aku rasa lemau. rasa malas nak ckap dengan dia. entah laa..

sorry aku tak contact dengan kau. aku nak kau tahu benda nie jer. apa2 pun memang aku sayang kau sangat sangat. hanya tuhan jer tahu aku sayang kau macam mana. tapi kenapa kau buat aku macam nie? kau rindu aku. tapi ape jer yang kau buat untuk rindu aku? cakap sikit. aku ajak kau keluar. tapi macam2 alasan kan. tula nie la. ape laa.. tapi bila tengok kau keluar dengan orang lain tape pulak. rumah dia jauh pulak tu. kau sanggup pergi. tu yang aku ta faham. entah la. aku tak kisah kau nak berubah macam mana pun. asalkan yang baik. aku memang tak kisah langsung. and aku tak kisah kau nak kawan siapa2 pun. aku memang tak kisah weh... tapi aku terkilan satu jer.. kau dah rapat dengan orang yang aku tak suka. kau tahu kan aku tak suka perangai dia. kau pun pernah cakap dengan aku kau tak berapa selesa keluar dengan dia. dulu sampai nak jaga hati dia sangat kalau keluar jgn post pic bagai. jgn heboh kalau kita berdua keluar. sumpah memang limited giler kalau nak keluar dgn kau. last2 hape jer.. tengok laaaa. now kalau kau keluar semua. especially dgn dia. ada kau jaga hati aku. ada? cakap sikit. tu aku terkilan. sangat2 terkilan weh. entah laa.. makin lama aku rasa kau dah jauh dengan aku. rasa jauh sangatt...

kalau nak citer aku terasa ape. tah la. aku dah tak ingat. kau pun sama kan kalau nak list ape yang kau terasa dgn aku banyak sangat. kadang2 benda bodoh jer nak gaduh. benda kecik semua. tapi kalau dah benda kecik n selalu buat. hati sape tak sakit. kadang2 aku terfikir. maybe aku tak sesuai berkawan dengan kau. maybe ada orang yang lagi baik untuk kau. mugkin dia dia dan dia.. maybe lepas nie semua masalah, kegembiraan kau kongsi la dengan orang yang lagi baik untuk kau. entahla aku tak tahu ujian ape yang tuhan bagi kat kita. sampai ada satu hari aku dah give up. tapi aku cuba dan cuba. but now? aku tak tahu laa...

Im sorry. i dun know what to do. i try so hard.to be a better person for you. I screw up a lot and i ignore you too. i dun know why but i still love you. I know your getting sick of me. Im getting sick of myself too. I dun know how many times. I can say sorry to you.  I hope you know how much you mean to me. You understand me like nobody else. And you’re the one person who I know will. Always be there to turn my tears into a smile. but now? You’re not there anymore, my dearest friends..

berikan aku masa untuk tenagkan fikiran ini. i miss you and love you forever..

sincerely,
me :)

Annyeong!♥

No comments: