JellyPages.com

Saturday 20 October 2012

Break Sem 3 !

Assalamualaikum..

yeayyyy yeayyyy dah cuti dah cuti hehe :) now dah start semestar holiday. tapi holiday kali nie sekejap jer. ta best laaa... alaaa alaaa.. tapi tak pe laaa... at least cuti hikhik XD

cuti nie tak tahu laa nak buat pe. tapi ibu aku dah siap2 bagi tugas. tugas ape? macam biasa laa kemas rumah bagai. humm bosannn kotttt :'( takk pee laaa. yg penting masyukkk kannn. haha actually aku risau nie. risau pasal result. alahaiiii tak tahu la nape risau sangat. aku rasa aku tak buat yang terbaik. ya ALLAH takuttt nyeee :'(

ya ALLAH yang maha pengasih lagi penyayang, aku memohon pertoloongan mu. Berikanlah aku dan kawan-kawan ku yang lain dapat keputusan yang lulus lagi  cemerlang untuk semestar ini. aminnn..


Annyeong!♥

No comments: