JellyPages.com

Monday 26 November 2012

Sharing is caring :)

Assalamualaikum...

Hye korangg rasanya aku dah lama ta bukak blog nie. dah berhabuk aku rasa *berahabuk la sangat kan*
hehe post kali nie aku nak bagi sikit tips yang aku nak kongsi. sikit laaaa ta banyak punn hee XD

Tapi its more prefer for girl only. boy boy boleh. tapi kalu nak bagi kat ibu nenek adik tu boleh laaaa.. eh?
benda nie semua aku pakai harian aku. so kiranya aku dah pernah try la before nak suggest kan dekat korang ^.^

1) Pantiliner Longer & Wider Daun Sireh (KOTEX)


kalau yang suka pakai pantiliner tu aku rasa elok laa pakai jenis nie. aku suka pakai nie sebab di wangiii sangat hee bau daun sireh kot. so korang dah ta payah risau kalau korang punya ehum2 tu berbau. lagi satu dia longer & wider. yang niee la aku pilih. dulu aku ta suka taw pakai pantiliner sebab bila aku bukak panty aku je dah konyot. ganas kan? haha so dengan adanya benda nie. aku dah tah yah risau lagi. hee lagi satu korang kerap la pakai pantiliner. sebab senang kalau nak sembahyang tu yah risau nak kena bukak panty or tukar panty. selamat dan bersih taw. khusyuk sikit nak solat. ye dak? XD 

2) Rexona Women Anti-Perspirant Crystal Aqua 


Rexona crystal nie terbahagi dua. satu warna biru untuk elakkan baju korang ada tompok putih. korang perasan kan kalau bawah ketiak baju tu ada warna putih kan? so kalau korang pakai nie cofirm dah ta ada dah. melainkan memang baju tu dah ada warna putih laa hehe n yang warna pink tu untuk putihkan bahagian ketiak yang berwarna hitam. opssss! XD aku rasa certain orang ada kan. aku ta pernah try la. tapi ada pernah kata bagus. so tape kan kalau nak try? ari tu aku g billion try spray wangi jugak hehe 

Annyeong!♥

No comments: