JellyPages.com

Thursday 29 November 2012

My Holidayyyyy !!!

Assalamualaikum...

Hye koranggg sihat ke? moga sihat-sihat selalu yeww :) post kali nie nak cerita pasal travel aku. cuti kali nie memang banyak giler aku merayau hehe kalau shooping tu jangan cakap la kan but sorry kay. jalan tengok wayang jer. duit tado. sooo window shooping jelaa hehh hehh so straight to the point lets check it outt! 


cerita nie not bad laaa
sebab ada Danial craig hehe

nie cerita kedua aku tengok
sumpah wehh ohsemmm gilerrrr best sangat-sangat hehe
ya ALLAH sumpah bosan siakkk cerita nie. okee jangan tengok taw.
nasib murah  haha

kali nie hang out w/ epak, munna and bell
cute kan dorang? hehe
                                                                             
nie pulak pergi pullman.
tapi pergi dengan epak n munna jer hee
dalam bulan tu jugak aku, epak, munna, radi, madi and bel pergi HIKING! yeahhhh!! hehe seghonokkk sangat.. tapi hiking dekat Bukit Broga jer. lawa jugak view dekat situ. oleh sebab dah lama ta hiking. perghh nak turun tu lutut aku terketak-ketak wehh.. then dah puas hiking kitaorang pi picnic dekat Sungai Tekala. sumpah ohsemm gila yangg amat. so lets lets :






over kan gambak gambak dekat atas tu. haha *ada aku kisah? booo~

soo journey yang seterusnya pulak aku pergi ke Shah Alam, Uitm Shah Alam and I-City bersama my goosee *quack-quack* hehe epakk lerr siapa lagi kan ehehe  ya ALLAH bestt sangat. lawa tempat tu. dah la sejuk masuk snow diaa hee nah tengok la pic-pic titeww ehh ^.^

nie dekat MPH soo lepas dah berstudy dekat situ
pi sat snap pic haha

nie dekat cafe UiTM Shah Alam
tunngu si akak epak, naya :)
 dan ini laaaaa I-City hee :









okeee itu jelaa yang aku dok pi mayau-mayau. semua nya mesti ada epak kan? haha epakkk thanks sangat bawa aku jalan-jalan. sorryy kalau aku susahkan kau hee aku sayang kau sangat2.. love youuuuu mmmuahhh till jannah kay. eh? hahaha

Annyeong!♥                     

No comments: