JellyPages.com

Saturday 11 August 2012

saya dah gatal oke !

Assalamualaikum..


saya nak cakap nie
dah tiga SEM awak..
saya suka sangat sangat dekat awakkkk
saya dah try untuk avoid perasaan nie.
tak tahu kenapa bila saya buang perasaan tu
dia datang kembali
whyy awak. whyy whyy ??
ishh!
gatal kan aku? 
ada aku kisah ! hahaha

okee kepada sesiapa yang dah gatal macam aku nie. meh aku nak bagi tawu cara dia. yelaa mesti kita as perempuan segan giler kan nak bagi tawu kat orang tu. dah macam perigi mencari timba pulak dah. ta moh ta moh. ta elok oke :D and certain people. dia memang suka dekat orang tu. and berharap one day memang orang tu jodoh dia. dan paling penting dia ta nak COUPLE. nak KAHWIN TERUS kalau boleh hehe. macam aku laa!! hehh hehh nie aku nak share satu doa. the most people said doa mendekatkan jodoh. perghh nama doa pon aku dah seram hahaha ! check it out :


"Ya Allah, jadikanlah dia (sebut nama orang yang inginkan jodoh) dikasihi pada hati2 mereka yang beriman dan gembirakanlah dia (sebut nama orang yang inginkan jodoh) dengan kekayaan sehingga seratus dua puluh kebaikan. Allah adalah sebaik2 pemelihara dan Dia amat mengasihi daripada segala2nya".

p/s:ya allah, kau jaga dan simpan kan hati si dia hanya untuk aku. jagalah iman dia. jika dia bukan jodoh aku.  aku redha. aminn :)

Annyeong!♥

No comments: