JellyPages.com

Friday 10 August 2012

Anger. Sadness. Exhaustion. Numb. Emptiness.

Assalamualaikum..


hari nie, minggu nie aku rasa sangat sangat la sedih, marah, tension, nak meraung bagai pon ada. tak tahu kenapa dengan diri ini dan perasaan ini. alangkah heaven nyer if hati ini boleh menjawab persoalan aku. mungkin kerana aku dah jauh dengan DIA. mungkin.. ada malam tu aku tak tahan sangat. hanya DIA jer yang aku mengadu. time tu aku tak boleh nak fikir. siapa gerangan manusia yang nak mendengar masalah aku nie. yelaa kalau mereka-mereka tanya aku kenapa, apa masalah aku. the answer is ....... i dont have any answer for the question laa :( aku tak tahu apa dan kenapa. jiwa aku KOSONG. seperti lagu najwa latif tu. kosong~ kosong~ oke mengarut. ehumm ehumm *mood sedih mood sedih*

selepas perasaan tu menguasai diri aku. mula lah pelbagai andaian. kadang2 tepat jugak andaian aku nie. yelaa diri aku. aku je yang tawu okee. korang jangan busy bodyy. bwekkk :p maybe the only MOST of the prob is aku nak period kot. tu macam sewel jer kan. n lagi satu. ya allah. sangat sangat tension oke. mana tak nyer. minggu nie jer. dengan present CTU (nasib baik dah present!) dengan test nyer ECO jumaat nie (senang je hehe). Next week pulak dengan kena submit nye drafting BEL. and paling takut and seram. serius tak tipu. TEST 2 CALCULUS wehhhhh. arghhh the killerrr paperrr. DAMN! DAMN! :'( tu sebap mental aku ta bape nak center kot. haiyaaa.. 

waaaaa nak bagi tahu kat siniiii
waaaa dah stresss sangat !!!
waaaa nak balik rumahhh
tak sabar oke 
tak sabar !!!
nak tidurrr jerrr
tak nak fikir apa ponggg
boleh takkk?
:'(
ya ALLAH.. aku nak sihat macam dulu aku nak normal macam dulu
kembalikan semangat aku yang dulu
pulihkan kesihatan aku seperti biasa..
aminn :)

p/s: now aku tak sihat. kena selsema then demam pulak. lepas demam batuk & sakit tekak pulak. aishh dugaan puasa nie. tapela lagipun penyakit nie kan nak mengahapuskan doasa2 aku yang lampau ekekeke :D 

Annyeong!♥

No comments: