JellyPages.com

Saturday 28 April 2012

My Future Husband

Assalamualaikum..



heard this song :)


Dear my future husband,

I dont know who you are. where are you from. and how your face. but i wanted wrote a little letter for you. First, how are you today? I hope you are totally fine and very very well. I have been waiting and meeting with you soon. yeahh soon. i dont know when. but i prayed we will meet dengan kehendak tuhan. saya nak cakap kat sini. i am very excited, anxious, nervouse to see you. I hope you have same feeling like me. 

Every time, every minute, every second I pray to ALLAH to gives me a man. saya berdoa agar ALLAH memberi saya seorang lelaki yang mentaati segala perintah tuhan menghormati kedua ibu bapa dan menghormati saya. saya jugak berdoa dan berharap awak lebih menyayangi ALLAH daripada menyayangi saya. boleh kan awak? 

I wanted to say sorry for all the wrong things that i have done before meet you. I feel so guilty for not preserving heart for you. I wasted my love for someone else and not it is really crushed. I hope you still accept me as what I am. I do not want you to be perfect to me. i am not perfect too. tiada manusia yang sempurna right? All I want from you is to encouraging me to be isteri yang solehah. saya tak nak megulangi dosa yang saya pernah saya lakukan. saya nak awak ingatkan selalu saya solat 5 waktu. kejutkan saya  untuk solat subuh. sebab saya sangat liat nak bangun. saya harap awak boleh bersabar dengan saya yew.. dan mengingatkan tentang aurat bagi seorang muslimah.

my future husband, i want you to know. i am not a perfect girl. saya seorang yang kasar dan tak seperti perempuan yang ada kat luar sana. lemah lembut bila bercakap. saya harap awak dapat terima itu. tapi awak, saya ada sebab sendiri kenapa saya bersikap macam tu. bukan semua orang saya bersikap macam itu. saya rasa bila dengan awak saya akan cuba berlembut. bagi saya, saya tak nak la berlembut dengan semua lelaki. the reason is.. saya nak simpan kelembutan pada diri saya untuk awak sorang. untuk awak sorang jer.. 

I hope i want to write this letter a lot but not too much. i hope we will meet one day. insyallah.. amin..

2 comments:

rora said...

amboiiiii kemain! hahaha. insyaallahh one day si dia akan berjumpa dengan kau. time tuu jangan secret ngn aku tau! hahah. i love you:)

Athirah Kiss said...

hahaha tengok la. nanti aku kahwin ta nk ah jemput kau. semak jer :p