JellyPages.com

Friday 20 April 2012

Orang Tapah Marii!

Assalamualaikum..

hey haii.. nie pulak kisah time 18 haribulan. ya allah. banyak kot aku ta update. sumpah malas gilerrrr haha kiteorag dh plan benda nie lama dh. time tu tgh study week. mula mula yg nk dtg nyer syira, M and Hafa. Tapi Hafa ta dtg pulak. tape la kan. hehh hehh :D dorang sampai kat umah aku dlm hari isnin. selasa kiteorag keluar then rabu dorang dh balek dh. sekejap kan? tape laa nnt next time aku bawa korang jalan tempat lain yew?

sumpah muka aku dh tembam. ceittt!

M, Nad And Syira. Dekat KTM UKM Bangi :)

kat roller blade, time square

ya allah penat tak terkata main benda nie! haha

SEE! still kosong kot time kiteorag main tu. haha syok giler

waa tak reti main. penat aku belajar benda nie. aishhh!

Then rest for solat :)


sempat lagi pas semayang tu hehe

Heading to Time square :)

phewittt hehe XD

haha nad asik masuk longkang jer XD

humm not bad jugak M main :)

akhirnya, dpt jugak kan M? haha

GO syira GO syira! haha

gilerr ah syilaa. banyak kali kot. haha BIG CLAP!

time nie nk dkt balek dh hehe

p/s:balik dpd nie jer memang penat dia ta terkata la. dh dgn KTM nyer loaded giler. tp paling sweet nyer. kat dalam bilik wt sesi mengurut. aku urut M, M urut syila, syila urut aku hahaahaha..

Annyeong!♥

No comments: