JellyPages.com

Friday 20 April 2012

Just 2 of us :)

Assalamualaikum..

cerita nie 14 haribulan hari tu. aku tangguh haha. malas pulak nk update blog kan. Pagi tu aku and najwa anak saleh nie pergi la Mid Valley. ohh mayau mayau jer. tu jela tempat kiteorg. dh tade lain. nak pegi jauh jauh malas la pulak. nie pergi pon sebap si ketot nie dh mengajuk dgn aku bagai. malas aku nk ada krisis dgn dia, hahaha kau tawu jela mulut dia cm ne kan hehh hehh

say hi pada si KETOT yg bajet diva! HAHA

makanan yg sangat sangat OSEMMM haha

teringin pulak nak makan dominossss :D

MUKA kita sama2 comel  tape. aku still sayang kau lagi hahaha
akhirnya. sekian lama dpt jugak aku beli hehe MACARONSS

muka si pelahap HAHAHA

p/s: even penat nk mapoihhh. then totally happy. thanks to my best friend, najwa.  just forget about our past. right sayang? hehe kesian kau kena pujuk BFF kau another one tu hehh hehh

Annyeong!♥

No comments: