JellyPages.com

Friday 13 January 2012

Think Of You

Assalamualaikum..



Sebenar nyer aku nk citer pasal someone nie. bagi aku dia tade la special mane. tapi perasaan aku pada dia tu bukan sekadar kawan sahaja. aku sayang dia sangat2.. sayang as friend and lebih dpd tu pon aku pena rasa jugak. *cehh berjiwang pulak kan..

kiteorag kenal pon dpd facebook. tak silap.. aku yg add dia dulu taw (ta malu kan) haha aku add dia pon sbp aku nak carik membe lama aku. muka dorag ada la iras2 an. then bila dia dh approve tu. aku usha la pic dia semua. ohh aku silap org la nie. then aku biar jela. aku nie org yg aku ta kenal aku just biar jer. malas nk tegur ah konon an haha then tiba2 dia im aku. then kiteorg borak2 la kan. after tu dh cm selalu la. on jer kteorag im an. dia pon dh cm aku. jadi burung hantu. so dia yg teman aku sampai pagi. time tu aku dh cm stat suka dia. aku ta tawu nape aku boleh suka dia. dia ta mcm laki lain. yelaa seturn tu kenal je dh ajak kua mintak nom tepon semua kan. dia ta pon. kiteorag ari2 kongsi cerita dia ta pena cm nak amek tawu pasal peribadi aku. kiteorag pon banyak la citer sal korea semua. dia pon dh berjinak dgn korean an haha tp seyess aku mmg admit dia laki yg baik sangat yg aku pena jumpa.

kalau korang tengok dia tade la mcm prince charming yg girl idam2 kan.. dia tu chubby2 cikit then bg aku dia cute (malu) haha tiba2 ada pulak perasaan gatal aku nie kan. boleh pulak setiap kali kteorag im aku mesti berharap dia mintak nom aku. HAHAHA bdohh kot. then ta bole blah giler. dia stat mintak tu. alasan cakap fb selalu hang so sng contact nk swoh on9. perghh terbaik alasan kau bg an. aku pon pe ag. tapi aku amek nom dia dulu la. berbunga siott time tu hahaha and secara kebetolan nyer dia tu kwn dgn ngn membe yg aku jumpa time kat driving clas ari tu. nama bdk tu pon athirah jugak. memang kelakar ah. best fren kot dorag. yg ta bole bla dia pggil aku thirah then budak tu dia pggil tyra. dia ckp sng cikit nk bezakan. mcm2 haha 



tapi yg sedih nyer. aku ta tawu la dia tu kenapa. aku memang pelik sangat2. aku dh ase yg dia tu pena suka kat someone nie. aku tawu pon sebap dia byk tye pendapat pasal pompan. then dorag ada sebap nape tah yg aku ta tawu yg buatkan dorang ta along together. tapi yg aku pelik sangat masa tu aku ta ingat bape hari bulan kan. time tu aku tengah kua pegi time square. then dia msg semua mintak couple an. aku dh pelik giler giler time tu. plus dia ckp dia tgh emo ngn someone. aku ta tawu la sape kan. mse dia mintak tu tade perasaan yg aku epy pon weh. sebap aku ta ase dia ikhlas. then aku suwoh dia pk betol2 an.. after tu dia tros senyap pasal bnde tu. aku pon senyap jela.

tapi paling best bezday yg aku ase. time dia nyanyikan untuk aku. time tu first time kteorang cakap through fon. kau tawu la macam manakan. dia pulak segan2.. aku lagi ah haha tapi aku lupa nk record yg dia nyanyi tu. alaaa :'( sedihhh...


And paling buat aku benci kat dia. dia ta bg tawu pon yg dia couple. mesti korag tye kan nape perlu dia bg tawu aku. sebab dia yg stat dulu. masa kiteorag stat masuk u sama2 dia pena cakap kalau antara kita dh ada someone bg la tawu. jgn rahsia2 semua.. see? kau nampak ta? aku punya kecewa giler biler bkak fb tgk ada tulis in relationship. nie ape nie. pahal dia ta bg tawu aku.. then aku wish bezday dia pon ta respon ape2 then  dia ta eply pon msg aku. time tu tuhan jer tawu. aku sedih, kecewa, geram and pelik semua ada.. tapi aku ta pena menagis untuk dia la. sebap aku mmg dh serik and dh agak that girl la yg dia suka tu. tapee mybe setakat tu hubungan kiteorag.time tu aku dh marah sgt kt dia segala tentang dia aku delete. termasok la fb dia kan. aku mmg ta pikir panjang time tu. im sorry sapik...

now aku rase rindu giler kat dia.benda yg kiteorag plan semua ta jadi. tapee la. ada hikmah kot. kepada insan yg bernama syafiq ismail. aku harap kau bahagia dengan perempuan yg kau sayangi and jaga dia elok2 oke. demi aku.. aku minta maaf sebap delete kau and kawan2 kau dlm hidup aku.. aku teringin giler nk contact kau balek. tp ego aku tinggi giler weh.. but i still love you friend. i miss our memories. its still in my mind...

p/s:mode jiwang dowh ta tahannn HAHAHA

Annyeong!♥

No comments: