JellyPages.com

Monday 2 January 2012

orang baru dalam hidup saya :D

Hello Assalamualaikum :D

hari nie nak introduce la sikit orang2 baru dalam hidup saya. yeww i love them so much. orang lama pon sama. double triple love jugak laa hehe ^_^

syira, mek, m and aten :D

over giler aku haha =="

dgn ika hehe

haha nadd :D

fara, suka bajet nk NR kan org haha

pika, 24 hours w BB haha

mimi, haha bgok giler time nie. padan muka kau :p

still w aten :)
president yg selalu punctual haha aniss :D
ez yg brutal and zaty yg cantik hehe

mak atashishi hehe najwa :D

dayah yg selok haha

p/s:siapa yg tiada di dlm post harap maaf. anda sentiasa di hati hehe

Annyeong!♥

2 comments:

najwa saleh, said...

orang lama especially aku nih, jgn lupe pulak.
kalau tak aku letupkan laptop and external kau! HARHARHARR

Athirah Kiss said...

HAHAHA of cos la sayangg. kau sentiaa di hati aku. ewww *geli ah hehe