JellyPages.com

Thursday 29 December 2011

Please, be nice with me :'(


Assalamualaikum...

waaa aku dh nak give up nie.. give up pasal ape? bukan pasal dh ta nk hidup eh. aku still waras lagi. Geram, sedih, marah, sakit hati semua ada laa.. sebabkan belajar benda nie iaituu CALCULUS yg cute. kenapa kau ta penah nak baik dgn aku ha? nape aku mesti tak suka kau? nape aku benci nk wt latihan kau? kenapa kenapa!! boleh tak dalam dunia nie tade kau? dulu aku belajar admath pon cm tu jugak. tapi alhamdulillah LULUS jer. lulus jer oke. bukan A++. no way la dgn otak udang aku yg comel nie. however , i cant do the paper smoothly .im having a headache because im stressed out with them . so i just can pray so that i wont repeat this paper AGAIN . hmmmmm :( 


kadang2 aku pikir jugak an. nape kena belajar benda nie. dh besau nanti guna ke benda nie weh? 
setahu aku la an gi shoping tade der pegi counter nk bayar kene differentiate kan dulu harga la. buat limit harga dapat infiniti ke ann ta pon kira harga barang guna log principle ke. tade kan?
so, why we should lerned this?
anyone please explain to me?  pleasee pleasee >.<


yeahh thanx laa kalau aku dinobatkan pro calculus kan? or captain calculus ke. 
memang orang pertama yg joget suka ria ibu aku la.. sebap dia tawu bap mengira memang aku cekap macam
kura2. siput agak nyer suwoh kira lagi laju dpd aku. haishh 
thanx sebab wat kan aku repeat paper nie sebap kau kann.. aku memang suka belajar kau dua kali.
korang dh tawu kan aku repeat paper? since that la calculus is my best enemies. thanx juga la sebab menambahkan ahli enemy dlm hidup aku. ehh jgn cakap aku bodoh or so ever eh. ada yg mintak kaki karang.
aku nie pandai senarnyer, tapi virus MALAS tu banyak dlm bdn aku nie. ehum ehum :p
*my mum and friend la yang cakap an
anyone please remove that? please dowhh 

kan best kalau kat sane ada org yg ajarkan aku 24 jam sal subjek nie. 5 jam pon cukup la.
even im dating with my 'beloved' ex-boyfie we will bring admath along .dia an pro. aku nie mengong cikit.
aku still ingat lagi ptg tu paper spm admath sempat lagi kiteorag call bincang soalan admath
 how sweet is that ;). haktuihh ah sweet hahaha 
You helped me a lot and giving your very best to make me pass my admath paper
when im down there will always you that cheer me up . thanks for everything :)
*thanx pasal kau tolong aku jela ehh
dah dah pahal citer pasal dia? adoii oke oke
ya allah, can you give someone to be my lecturer for calculus...
and give me a strength to fight them..

p/s:i would like to thank each and everyone yg bagi support and tolong ajar kan aku. and especially my cousin, Ahmad Zahhar. thanx give a support and that book. *buku tu bersih lagi haha

byee!

No comments: