JellyPages.com

Friday 30 December 2011

mid valley :)

Assalamulaikum...


heloo malaysia! haha semangat jer. okee now aku nak citer pasal aku hang out for the first my mid sem. sekali nie je kot aku kua ngn membe aku. sape lagi. budak kecik nie la, najwa anak saleh. hehe benda nie sebenarnyer plan jer nk keluar an. then tak jadi. last2 si najwa ada poblem. esok tu dia pegi melantak col aku pagi2 buta. memang awal la kan aku bangun. tapi nasib baik aku bangun awal sikit. *sikit laa hehe.

Dah sampai tu. okee! memang crowded giler mengong!! even jumaat kan. yg ramai makcik2 kot... memang laa. SALE akhir tahun nie. kalau aku banyak duit pon aku borong jugak hehh hehh :D


okee! check out our pictures♥ hee


okee sumpah bosan citer nie. sory najwa hehe

first time ada kasut nie haha love it ♥

hehe :)

bongok giler main benda nia haha



                                                                             
byee!