JellyPages.com

Monday 15 April 2013

Ainul Mardhiah :)

Assalamualaikum..

kali nie nak cerita sikit pasal usrah yang ada dekat tempat belajar aku. ya ALLAH sumpahhh cakap koranggg. best sangat sangat wehhhh hehe
Aku join usrah nie time part 2. benda nie aku tengok macam best jer kan. daripada dok tak buat hape2 plus buat kerja tak berfaedah *bajet jer* better aku join kan.. hehe
Then lately nie, kiteorang ada sambut birthday naqibah kiteorang. nama dia Nur Amirah Azizi. Yes! dia sangat baik, cantik dannn aku suka kawan dengan dia. dia even namapak macam alim pun tapi still sporting kayy.. btw, nama group usrah kita orang AINUL MARDHIAH. so, lets check it out!

nie laa ahli usrah aku.. tapi niha dah balik. ishh!

SELAMAT HARI TUA IERA HEHE

KITAORANG #2

nie la naqibah kitaorang, iera


eh eh terinterframe pulok belakang tu hahaha

yang nie usrah lama then semua stok dah jadi naqibah dah :')

kiri: iera, me, nadz, alyani, kak farah dan syira. laila tado!
so if dekat tempat korang tu ada usrah join la. kofemm best punya plus dapat la tambahkan lagi ilmu agama yang kurang tu. yang kurang tu aku ler kann
kayyyy laaa bye semorangg~

Annyeong!♥

No comments: