JellyPages.com

Saturday 26 January 2013

penat giler dowhhhh !!!

Assalamualaikum..

hyeee semoranggg korang sihatttt?? hehe aku sihat2 jeee. alhamdulillah.. eh now aku dekat rumah taw. balik cuti maulud. gedik kan nak balik rumah? haha ado aku kisah! btw, balik nie pun sebab nak release tension taw. penat gila babi dowhhhh... minggu nie ada 3 test. test mathematical statistics, test calculus, test intro actuary haishhhh penatt penant! tuhan jer yang tahu macam mana penatnyeee.. minggu nie jer aku memang jarang dah tidur malam.. tidur pun berapa jam je. nak mengis meraung pun ada hahahaha 

nowwww balik nie hape lagi kannnnn nak tidur puassss puassss hahahaha memang tak la weh nak buat macam tu. bukak cuti nie ada 3 test more to go! test Linear Algebra, test Forecasting dan killer paper yang keduaaa FINANCIAL MATHEMATICS !! arghhhh takuttt nyeeeee ya ALLAH ya ALLAH !!!! now aku ta fikir hape dahhh fikir nak test and fokus dekat pelajaran jer. sebab sem nie memang tough giler babi. babi pon tak susah macam nie.. haishhh astaghfirullahhalazim =.="

koranggggg doakan aku yewwww. semoga berjaya sem nie. amin amin :)

sumpah muka bajet giler hahaha
Annyeong!♥


No comments: