JellyPages.com

Monday 29 October 2012

Minuman kesukaan sayaa !!

Assalamualaikum..

Hyep! semoga korang sihat sejahtera :) entry kali nie aku nak cerita minuman kesukaan aku. mesti korang cakap. elehh minuman kau pun nak kecoh. hak aloo suka hati wa ah. wa punya blog. booo~ oke enough.

aku cerita nie pun bukan minuman yang biasa2 tu macam fresh orange bagai semua. tapi minuman harian aku sejak bergelar mahasiswa... ececehh hehe XD *poyo je kan :p*

1. Tea Lipton
aku pilih tea lipton sebab kenapa? cer teka cer teka? haha sebab tersangat sangat laa osemmmm
aku sukaaa sangat. kalau kat tapah tu kan selalu la sejuk. aku nie bukan nya tahan sejuk2 nie *even lomak wa byk ta dapet nak tahan jugek* so aku amek insentif nie supaya badan aku sentisa hot dan gojes untuk melaluai pelbagai rintangan gituu *fliptudung* hikhik XD


2.  Brown Coffee (KOPIKO)


seterusnya, aku preferred brown coffee yang bejenama kopiko. bagi aku dia lagi lagi laa osemm daripada Nescafe. okee sangat osemmm kayyyy :p certain people ada yang macam nak stay up so amek coffee kan. tapi aku preferred yang ini. tapi satu jer! sekejap jer bertahan. then kalau dah time sepatut nya aku tidur. aku tidur jugak hahaha lalala~

3.  Lipton Milk Tea

haa see see. Lipton lagi kan. nampak ta bertapa batak nyaa aku dekat brand lipton nie hahaha
but kali nie. Lipton Milk Tea. ya ALLAH aku memang cakap korang yang nie sangat sangat *5 kali sangat* laaaa ohsemmmmmmmmm... aummmm aummmm hikhik XD sedappp wehhhh.
benda nie senang la untuk yang penggemar teh susu kan. mudah jer. ta payah nak rendam serbuk teh and susu bagai :) 

sebenarnyaa banyak lagi. tapi nie yang palinggg palingg aku suka sangat hee :D actually air nie aku ta specifickan untuk malam ke pagi ke breakfast ke. sebabbbb nyeee kalau aku rasa nak minum tu aku minum laa. 

Annyeong!♥

No comments: