JellyPages.com

Saturday 21 July 2012

Salam Ramadhan 2012 :)

Assalamualaikum..

alhamdulillah hari nie bermula lah bulan ramadhan bagi umat2 islam. salam ramadhan al-mubarak. semoga ramadhan tahun nie lagi baik darpada tahun-tahun sebelumnya. insyallah :)

haa now aku excited kot. nak tawu napeee.. hahaha aku baru sampai rumah semlam and puasa dekat rumah dgn family aku *wink wink* tapi macammm haram+makruh laaa. MGT siottt tu tade kelas hari jumaat. kalau tak boleh balik hari khamis. sedih laaa :(

now aku ada hajat dalam puasa nie. soo see my listttt oke :

aku nak khatam 30 juzuk. amin :)
doakan aku yeww..

aku nak cukupkan solat terawih.
*ta moh malas2* hehe

and hope tahun nie puasa penuh.
tapi macam tak jer :'(

rajinkan baca yeww :0

benda yg boleh buat & dilarang


okeee last sekali untuk umat-umat islam 


ikhlas dari budak cute a.k.a athirah 
hikhik
*gedik kejap*

Annyeong!♥


No comments: