JellyPages.com

Friday 30 March 2012

My Bestie Ever ♥

Assalamualaikum:

They're a friend my companion,
When they come for tea, They listen to my problems, 
And sort them out for me
With happiness, With smiles, With pain and tears
I know they'll be there throughout the years
Best friends stick together till the end. 
This picture special for all my bestie. 
I love them very much :) 

najwa & epak. they are my stranger :D
syahid, nad and qutul. you also best friend.
dunia akhirat oke? hehe :p

nizul, mun, anis, dal & ain. love them too :)

Ain, my silly cousin. love u pretty ^_^

radi, bel, usna, amie,  mea, epak, najwa, ain.
sayanggg korangg yg amattt *_*


My roomiesss yg huhaa :) i miss this moment
i hope we'll stick together even many tears :)

p/s: yang tade dlm pic tu jgn terase yew.  aku tetap sayang korang jugak! hehe


Annyeong!♥

2 comments:

rora said...

thanks tira.
kauuu alwaysss ada dengan aku tak kesahlah aku tengah sedey, happy, gila or tak betul.
kau always layan aku n tahan perangai aku yang tah pape.
im soryyy if akuu ada buat salah kt kau.
akuu taktauuu cne if aku ilang kauu weh.sumpaaa tak tipu. bole jadi gila agaknya. hahaha.sunyiii idup aku.
i love youuu foreverr bestiie!
and akuu hope our relationship forever and ever.
and also you najwa :)
ilove you and miss youu both. :)

Athirah Kiss said...

hahahaha kau pahal sedih sedih nie. I love you too montok :p