JellyPages.com

Sunday 19 February 2012

For Them..

Assalamualaikum...

Before ape2. aku minta maaf segala ape yg aku post nie bakal menyakit ati sape2. firstly aku nk tuju khas untuk perempuan yg bernama, Nur Hatin Iylia Abd Razak and kepada kaum kerabat dia sekale la. termasuk mak dia kan . sekarang memang aku tawu kau sedih sangat kan. yeww... sorry la buat kau mcm tu kan. tapi kau ta tawu ati aku yg perit lagi pedih beberapa tahun yg lalu. kau ta tawu aku survive bende tu semua macam mana. kau at least ada parents yg dapat memahami kau. aku time tu ada sape? parents aku ta tawu pon. yg tawu hanya adik2 aku and kawan2 rapat aku. kau kira beruntung laa.. and now aku dh ta kesah and aku ta sedih lagi.. and aku ta kan bersedih demi laki tu. laki tu la yg merosakan kan aku dan ta pernah memberi kebahagiaan dan bimbingan pon kat aku sedikit pon tade. kalau lah laki yg BAIK tu yg kau sayang and yang kau adore kan. take it. i dun care anymore. mak kau mmg silap la kan cakap aku sampai sekarang tade boyfren sebap dh tergila n sayang laki tu. mmg silap besar la makcikk oii... jangan ingat anak kau tu hot sangat la. ada aku kesah ke bape ramai laki yg suka kat dia. tapi jangan la sampai mengaibkan aku. dan sampai menjaja nama aku kat blog kau yg serabut tu. siap tu mention name tmpat study aku kan. heiii.. sejahat2 aku ta pena laa.. nk menjaja nama anak kau kat semua org dlm dunia bahawa anak kau tu perampas. perampas kau tawwuu.. 



dulu kalau aku ikutkan hati mmg nak je aku serang anak kau. tapi tape. aku still ingat. org beriman ta kan wt mcm tu. lagipun nie pasal laki. buat ape nk gadoh kan. aku sabar selama beberapa tahun. and aku ta sangka. benda nie boleh terbongkar dengan tidak sengaja. aku tak paksa kwn aku tu mara kau or ckp ape2 kat kau. kau pon tahu kan. and  buat pengetahuan kau. kalau kau nk amek laki tu. amek la. aku mmg dh ta kesah. and mak kau nk backup sgt laki tu. backup la. jgn sampai one day aku ketawa kan kau jer. n korang semua anak beranak ta tawu. mmg aku sedih sangat. ati aku lebih terluka dpd kau pompan.. aku kira bole bersabar and tahan lagi dgn kau masa kita jumpa time driving test... tu pon kalau kau ingat, its oke.. let gone by gone.. aku dh ta ingat pon benda2 tu. and aku dh mula idup baru. semua tu kisah hitam bagi aku. n sampai sekarang la mmg aku ta bersama dgn sape2. aku dh cukup trauma. and thanks for aunty idayu cause mention my name. aunty ta kenal saya and sapa saya. ta layak aunty nk menilai saya mcm tu jer.. dun judge a book from its cover.. dan jangan la tengok org dpd luaran sahaja. anyway im appologize for everything. thanks to Allah cause give me hidayah utk bertaubat. 

salam..

4 comments:

najwa saleh, said...
This comment has been removed by the author.
najwa saleh, said...

u still have me tira,
i've known u bette
bukan kau suka2 nak cakap pasal mak orang. bukan kau tak pandai nak berbahasa, bukan kau berniat nak berkasar. bukan kau berniat nak stalker.
cume internet is a public media.
even kau taknak tahu pun, kau akan tahu jugak secara tak langsung lagi-lagi facebook. u just google it and bende yg tak patut keluar pun boler terkeluar. that's a fact!

cume kau dah cukup lama bersabar.
but then tetiba bende ni naik balik.
sedih dengan apa yang orang tulis and kata pasal kau kan?
itu yang kau tersilap langkah tapi perkara yang normal lah. budak muda kan.
even an adult do a mistakes by use their words in a wrong way and misunderstood people, why not young people?
we're not mothers thats why we're being careless with our words without we realizing about it. an advice in a beautiful way would have been great from mothers. not in a harmful way. sorry but no offense. ikhlas.

tak kisahlah pasal yang lepas, pedulikan apa mereka-mereka nak tulis pasal kau.
u've stay strong for too long and just a little bit patient will surely worth it.

as ur bestfren, i know u better than everyone else. in fact, i've the right to judge what kind of person are u while they don't.
kau kasar, kau bukan lemah lembut orangnya. itu yang aku kenal and i love u mate. i love u so much♥ always.

rora said...

chill lah athira. dalam hal nii Khusyairi yang bersalah. kalauu betull dorang nk setelkan dengan cara baik, jumpakan korang face to face. soo dari situu mungkin khusyairi tak boleh nak MENIPU semua. come one lah, semua bukti dah ada lah wey dari a smampai z. allah maha adil tira, myb now laki tu terlepas utk dapat balasan, one day he will get it. i gerentii babe! whatever it is,biarlah orang nk kata kauu apa pun, u still have we, najwa and me as ur bestfren right ?? kalau betul kauu stalker terhebat, dorang tuu pun sama kan ?semua di kira stalker. kalau tak, dorg takkan tau apa yang kau tulis kan. dan masing2 takkann kenal antara 1 sama lain. kita tk boleh nk blame sape2 pun dalam hal nii tau. be strongg sayang. insyallah kebenaran akan berpihak kt kau jugak. iloveyouu athira. *sory aku baruu tau cne nk comment selama ni. hahaha*

Athirah Kiss said...

thanks epak. hehe tapee :D
kau mmg buta IT. klw aku tye maksud stalker tah kau twu ke tak. kuno katakan HOHO