JellyPages.com

Friday 2 December 2011

Hello part 2 :)

Assalamualaikumm...



apo kabo semua? sihat? kalau tanya aku sememang nyer sihat.. haha alamakk dh sem 2 laa.. and now aku pon dh ada dekat Tapah nie.. macam2 benda aku pikir. memang banyak dugaan betol sem nie laaa.. AKU SEDIHH.. bengang marah semua adaa.. tah laaa.. aku ta bole nak pikir.. ya allah bantu la aku.. ikotkan aku nak jer menangis nak peluk ibu ngn ayah aku puas2.. tapi apa aku boleh buat.. aku ta nak bila dorang call semua aku nangis lagi.. aku ta nakk dorang risau.. aku akan cuba..

Aku benci giler duk tapah nie. aku benci orang2 dia.. aku ta mintak dorag nak paham aku. and aku ta mintak aku dipertemukan dgn dorag. tapi nape tuhan bagi aku ujian cm niee.. AKU BENCI DIA.. seburuk2 kawan aku yg lain pon aku ta pena jumpa org cm dia. aku benci dia ya allahh... aku tak tawu nak buat ape. tolong lah hamba mu ini ya allah... TIRA BE STRONG! :)

Never cry for the person who hurts you. Just smile and say "thanks for giving me a chance to find someone better than you."

2 comments:

najwa saleh, said...

boleh aku try find a better person? or let her find a better person than me? :)

Athirah Kiss said...

haha no comment :)