JellyPages.com

Thursday 17 November 2011

Tu Salah Nie Salah. Which one huh?


I sleep too much. Parents complain. I don't sleep enough. Parents complain. So what should I do? 
I don't see a way to solve it hurghh :'(

Assalamualaikum!

okee firstly kau nmpak ta semua ayat kat atas tu.. yeww now aku tengah bengang. bengang nape? adoiii lately nie parents aku asek pot pet pot pet jer. bisa pulak aku nak dengar... aku dh bagi tawu ibu aku yang aku dh kena penyakit INSOMNIA means tak boleh tido malam. Is that enough to you understand that? aku ta tawu la cara nak ilang kan penyakit nie macam mana. yelaa selalu jgk aku tak tido malam. dh bole kira dgn jari bape kali aku tido kott... dh la nak masuk belajar nnt. masalah dunia betol ahh.. tp aku ada jugak baca artikel (Insomnia-wikepedia , PubMedHealth ,and eMedicineHealth) pasal penyakit nie kan. tapiii.. WAaaaa Ada sape2 bole tolong aku? dh kritikal nie HAHA

kan best klau aku bole tido mcm nie balik? *_*

byeeee!

No comments: